MENU

Jos Klomp Metaalbewerking

Jos Klomp Metaalbewerking is een metaalbedrijf dat zich richt op het bouwen, reviseren en onderhouden van constructies en machines. Rondlopen in het pand van Jos Klomp Metaalbewerking is voor een graficus al een feestje voor het oog, alle soorten metaal van roestig ijzer tot schoon rvs, netjes geordend in stellingen. Maar hoe in één beeld zeggen wat Jos Klomp doet? Met behulp van een typografische oplossing gesneden uit metaal is dat gelukt. Opdrachtgever: O-magazine
Read More ›

Identiteit Kinderdorp Valburg

Wat is kinderdorp? Kinderdorp is feest, kinderen, bouwen, schilderen, hutjes, fantasie, spelen en knutselen. De uitstraling van de identiteit van Kinderdorp Valburg is door de geschilderde en getekende elementen knutselig, onvolmaakt en een beetje gek, precies zoals kinderdorp.
Read More ›

Identiteit I-fit

In opdracht van I-fit Valburg is er een visuele identiteit ontwikkeld, onder meer uitgewerkt in een flyer. Het beeldmerk en de huisstijl moest stoer, fris en vooral dynamisch zijn. Door het gebruik van de losse vormelementen is er dynamiek in de beeldtaal ontstaan. Deze worden ingezet als aanduiding voor diverse bedrijfsactiviteiten.
Read More ›

150 jaar afschaffing slavernij

In 2013 werd in Nederland gevierd dat 150 jaar geleden de slavernij is afgeschaft. Of dit werkelijk zo is stelde ik door middel van een reeks affiches ter discussie. De oude slavernij zoals wij die kennen uit de geschiedenisboeken bestaat weliswaar niet meer, maar de moderne slavernij in de vorm van uitbuiting is wereldwijd verspreid.
Read More ›

Koen Turk

Rietdekkersbedrijf Koen Turk profileert zich als een rietdekkersbedrijf dat alleen werkt met met het natuurproduct riet. Ze hebben veel oog voor detail, zodat het dak een esthetisch aanzicht krijgt. Naar aanleiding van de vraag om een belettering voor een bus te maken, ontstonden er uiteindelijk diverse communicatiemiddelen. Het oude ambacht werd het uitgangspunt voor de complete identiteit.  
Read More ›

Strategisch beleidsplan

Ontwerp voor strategisch beleidsplan van de St.Willibrordusschool te Herveld. Het beleidsplan bestaat uit diverse domeinen die gevormd zijn door kernpunten. In het ontwerp is elk domein typografisch gevormd door de kernpunten in een ster. Uit elke groep zijn twee kinderen gefotografeerd welke een moeilijk woord is voorgelegd uit het document, zoals; inspireren, individueel, innovatief. We hebben aan elk kind gevraagd deze woorden uit te beelden door middel van tekenen, aanwijzen, schrijven of anders. Hiermee laat je zien dat er ruimte is voor een eigen mening, kinderen leren nadenken, anders mogen zijn en associaties kunnen maken in het onderwijs van de St. Willibrordusschool.
Read More ›

Wibouw

Wibouw is een jong en ondernemend aannemersbedrijf. Wij verzorgden een nieuwe offline en online identiteit voor Wibouw. WiBouw heeft kwaliteit en duurzaamheid hoog in het vaandel heeft staan. Hiernaast zijn zij ook gespecialiseerd in houtskeletbouw. Een bouwmethode die voor een snelle bouwtijd zorgt en kwalitatief hoogstaand is door het gebruik van verantwoord gekozen materialen. Door gebruik te maken van hout in de presentatiematerialen maken we de koppeling tussen kwaliteit en duurzaamheid duidelijk.
Read More ›